skip to main | skip to sidebar

Click With Smile ;)

S.A.Y.A

My Photo
a'dill_ahmad
Saya nh manusia yg serba kekurangn..masih mencari makna kehidupan....mengharap rahmat dari Ilahi....agar sentiasa di atas landasan yang betul dan lurus....
View my complete profile

Archive

  • ▼ 2012 (1)
    • ▼ January (1)
      • .: TAHUN 2012 :.
  • ► 2011 (2)
    • ► September (1)
    • ► July (1)
  • ► 2010 (3)
    • ► April (1)
    • ► March (1)
    • ► January (1)
  • ► 2009 (29)
    • ► November (2)
    • ► September (1)
    • ► August (1)
    • ► July (1)
    • ► June (2)
    • ► April (1)
    • ► March (6)
    • ► February (7)
    • ► January (8)
  • ► 2008 (3)
    • ► November (3)

Sahabat Saya ;)

Blog Archive

  • ▼ 2012 (1)
    • ▼ January (1)
      • .: TAHUN 2012 :.
  • ► 2011 (2)
    • ► September (1)
    • ► July (1)
  • ► 2010 (3)
    • ► April (1)
    • ► March (1)
    • ► January (1)
  • ► 2009 (29)
    • ► November (2)
    • ► September (1)
    • ► August (1)
    • ► July (1)
    • ► June (2)
    • ► April (1)
    • ► March (6)
    • ► February (7)
    • ► January (8)
  • ► 2008 (3)
    • ► November (3)

~Nur Lestari Selamanya~

A'dill Ahmad

Showing posts with label malas. Show all posts
Showing posts with label malas. Show all posts

Friday, January 30

.:: Malas Macam Daun Palas ::.

Dah 2 minggu tak mencatat apa2 d blog nh.... ehm khamis hartu 22/01, dh blik kg... Ehm sgt kelakar la hr tue...Ada Test 1 Waste Management... Dalam test tue, penuh dengan cabaran dan onak duri nak jwb paper test tue... Makcik yang tukang jaga kita owg tue annoying betul... geram betul kat dier....

Finie mesti gelak kalo ingt balik pasal petang tue.... Balik kemas-kemas barang...........YAAAAHHHooooo.........nk balik kampung.......
Posted by a'dill_ahmad at 1/30/2009 02:53:00 PM 0 comments
Labels: malas, test
Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)

Blog Design by Gisele Jaquenod